11 Haziran 2007 Pazartesi

Sitat:
Qədim dövrlərdə, insanlar adi şimşək, tornado və s. təbii hadisələri ilahi qüvvələrlə izah edirdi. Əgər sübut istəyirsinizsə, Şumer,Babil və s. xalqlarının dastanlarına müraciət edə bilərsiniz. Dini kitablarda da görmək istəsəniz görə bilərsiniz. Amma dövr dəyişdi və indi həmən hadisələr çox bəsit fiziki, coğrafi proseslərlə açıqlanır.


Düzdür. Tamamilə haqlısınız.

Sitat:
Sizin "bilinməyənlər,anlamadıqlarımız bəs nə olacaq?" məntiqinizə görə hər bilinməyəni ilahi qüvvə ilə əlaqələndirmək lazımdır
.

Burda stop eliyək. Qardaş bax onlar açıqlandı, ki açıqlanmayacaq cinsdən də deyildi.(!?)(bu sözümü alıntı eləməyin)
Sitat:
Burda bir çox problem çıxır qarşımıza : 1) Gələcəkdə, bu dəqiqə açıqlanmayan hadisələrin heç izah edilməyəcəyini hardan bilirsiniz? 2) Hər izah edəbilmədiyimizi ilahi qüvvə ilə açıqlama məcburiyyətimiz var? və s...
Mən İslamı Quranda(və hədislərə) yazılanlara görə tanıyıram. Orda vəhy izah olunur ona görə də mənə məntiqsiz gəlmir(İslami prizmadan. Buna pozitivist yanaşmaq heç də uğurlu variant deyil.). Bunu universal ölçülərdə anlamağı çox da istəmirəm.(çünki anlanacağına ümid etmirəm). "Şəqqül Qəmər"i götürək. Bunu sırf Quranda yazıldığına görə qəbul edirəm. Bütün dünya ittifaq etsə ki yox bu elmi cəhətdən açıqlanabilməz, mən yenə qəbul edərəm. Belə yerlərdə təvil-təsir mənə çox məntiqsiz(!) gəlir. Halonki vəhy yalnız peyğəmbərlərə gəlir, demək möcüzənin cüzüdür. Və möcüzə də İslami termin olaraq sadəcə ALLAHın qüdrəti daxilindədir. Fərabi istədiyi qədər yazsın pozsun(ondan elmli olduğumu demirəm. Sadəcə onun qədər düşünmədiyim üçün çox rahatam). Təməl problemimiz ordadır ki, mənim referans aldığım qaynaq Qurandır(və hədisdir). Siz isə məsələyə pozitivist yanaşırsınız. Plyus, əgər gələcəkdə vəhyi filan açıqlayabiləcəklərsə amenna.. (Amma inancım tamdır ki olmayacaq. Hume istədiyi qədər səbəb-nəticə zənciri teoriyalarını yazsın pozsun.) Hər şeyi olmasa da "şəqqül qəməri", və sair möcüzələri və meracı bununla izah etmək məcburiyyətindəyəm. Başqa şeylə izah edəcək qədər elminiz varsa buyurun dinləyək. Yoxdursa icazə verin Qurana sarılaq.(Bu etiqaddır. Nəzəri bilgilərə olan etiqad. )

Sitat:
İnsan təfəkkürünün gedəbiləcəyi son nöqtəni sadəcə təcrübə ilə ortaya çıxara bilərik.Halbuki siz, təcrübə sahəmizin xaricindəki obyektlərdən danışırsınız. Daha nə təfəkkür? Fantaziya demək istəyirdiniz yəqin?!
Mənim sözümü mənə qarşı arqument olaraq işlədirsiniz. Ya məni anlamadınız ya da mən başa düşmədim. +++ .
Sitat:
Mən vəhyi məntiqsizliklər kategoriyasına daxil ettim.
mənsə hələ də deyirəm ki (bir az da inkişaf etdirərək), tək ədədlər çoxluğuna 187ni daxil etmək nə qədər məntqlidirsə bu da ancaq o qədər məntiqli olabilər. Primitiv misal verim, inteqral qavramını riyaziyyatçılarla(analız) fiziklər tamamən ayrı şəkillərdə izah edirlər, və heç birinin izahı o birininkini nəsx etmir(eyni nöqtədə kəsişirlər bu da düzdür. Ki inancımda hər şeyin tək şeydə dönəcəyinə inanır[inna lillahi və inna iləyhi raciun]). Bu nə qədər düzdür səhvdir bilmirəm amma İbni Sinaya burda haq verirəm. Vəziyyət ağırdır, inancım məndən daha çox şey tələb edir. Aşağıya 2 beyt yazım Ustad Necip Fazıldan. Bəlkə istifadə edərsiniz.

Hey gidi küheylan, koşmana bak sen!
Çatlarsan, doğuran kısrak utansın!

Ölümden ilerde varış dediğin,
Geride ne varsa bırak utansın

Hə, onu da anladım ki(deməli subyektiv olacaq), ALLAHın adı ilə başlamayan, ALLAHı xaricdə tutan hər teoriya İslama görə çox məntiqsizdir. Necə ki onlara görə də İslam məntiqsizdir. İ1 və İ2 hökmləri bir-birinin ziddidir. İkisini də bir-birini əsas alaraq izah etmək zənnimcə obyektiv deyil. Yən buna bənzəyir ki, -haşa və kəlla- "ALLAH deyir ki, Mən yoxam". Gəl çıx indi işin içindən. Ona görə də əsas olan can sağlığıdır, can sağlığı olmasa bunları da müzakirə edəbilməzdik və onu da deyim ki bunlar hamısı bir fərziyyədir. Gerçəklik isə bir qaşıq zəhər uzaqlığındadır. Təcrübə etmək istəyən buyursun. Çünki gerçək sadəcə şəxslərin beyinlərində formalaşır(yəni bizə xəbər verməsinə də gərək yoxdur. Çünki inanan zatən inanır, inanmayan isə təzədən əlləzinə oxuyacaq). Universal gerçək yoxdur. Sadəcə hər kəs içində olduğu vəziyyəti tanımlayır. Və məncə bunun haqqı da verilməlidir. Bütün müzakirəlvrimiz ancaq aşağıdakı misal ətrafında gedirdi. Doktor Sokrates qəşəng futbol oynayırdı və ona görə də Trabzonda havalar çox istdir. Mən də gedib daş atım qollarım açılsın.

Hiç yorum yok: